Yes!!

 
Jag har kämpat med en 30-års present till Fredrik under lååång tid och på onsdag är den klar för avhämntning! Varit lite nervös om den skulle hinna bli klar eller inte innan vi ska fira honom på lördag, men det hanns me! Tjooohooo!!
 
Dagen började annars segt, Hilda fick för sig att vakna av Fredriks väckarklocka vid 6 imorse, 2 timmar tidigare än normalt så förmiddagen blev lång. Hon va snäll mot sin mamma och sov i hela 45 minuter, sen va hon sugen på lek och bus igen. Gick iväg till öppna förskolan med henne och träffade massa mammor och barn, även prinsessan Estelle var där idag igen.
 
Nu sussar Hilda sött och jag sitter och knåpar ihop en shoppinglista. Låter kanske trevligt men shoppingen ska göras på ica maxi och det är mest saker som ska tillagas inför kalasen i helgen. Men tänkte unna mig lite ryggläge i soffan, insett att jag inte skämt bort mig med den varan under mammaledigheten iallafall! Mest fixat och donat med saker hemma men nu känns de lite trist att städa, vill bara packa ner grejerna och flytta! Känner mig lite som ett barn på julafton! :)
  
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0