Dålig uppdatering

Oj vad tiden går, vi är i mitten av december och de enda man hinner med nu är att jobba eller vabba. Hilda fick vattkoppor för ca 2 veckor sedan och nu är det slutfas, de börjar torka en efter en. Hon har inte haft så många och ingen feber eller något verkar störa henne. Så det är vi tacksamma för :) Eftersom jag vart hemma mycke har jag hunnit handla klart julklapparna, bakat pepparkakor och saffransbullar samt julgodis. Så nu är jag redo för julen som ska firas hemma hos oss!
 
Eftersom jag tyvärr inte fotar så mycket får ni nöja er med lite bilder från Instagram.
 
Hilda fick en kalender av sin farmor och farfar, den uppskattas enormt
 
Här står hon och pekar ut sina kompisar på dagisfotot
 
 
Pepparkaksbak
 
2:a adventsmys
 
Hilda får leka av sig i ett centrum
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0