Slutspurt

Då var vi här. Sista veckan hemma med mitt lilla hjärta. Ljuger om jag säger att de inte är blandade känslor. Kommer va hemskt att va ifrån henne men samtidigt roligt att få ett "eget" liv igen under några timmar per dag.
 
Igår va jag på Friends och såg AIK lira en träningsmatch, de lyckades vinna med 2-1 mot finska mästarna, sen va de är för värdemätare vet jag inte? De va endast vi årskortsinnehavare som var bjudna men de va lika tyst som på en landskamp. Men de va pga att AIK´s olika supporterföreningar uppmanat till tystnad, men när de väl blev mål så va jublet högt, och då va vi endast 4500 där, kan bara tänka mig hur de kommer bli när de är runt 20000 där. Gåshud.
 
Idag ska vi äta våfflor och hälsa på mormor och morfar i Hässelby!
 
Glad våffeldag allesammans!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0