Mysdag

 
Klockan är bara 14:30 när jag börjar skriva detta och det känns som att vi hunnit med massor idag redan. Började med den dagliga promenaden, den blev dock lite kortare idag än vanligt! Efter de mötte vi upp en kollega från Skåne som va i stan och vi gjorde sällskap in till jobbet! Väl på plats var det jättekul att träffa alla igen, det känns mer än okej att gå tillbaka till jobbet när man har så pass bra arbetskollegor. Nu vet jag inte om de va gladast över att se mig eller Hilda dock.. Jag tyckte iallafall att det var kul att se dom! :) Helt sjukt att vi pratar veckor och dagar tills jag börjar jobba igen, inte ens en  hel månad kvar! Men, den månaden ska jag njuta till fullo av. Försöka gå till öppna förskolan så mycket som möjligt, träffa mammorna och barnen samt vara ute i det, förhoppningsvis, sköna vårvädret!! :)
 
Förresten, igår hade vi en heldag! Jag och Lina tog me småttingarna till ett lekland vid Fridhemsplan där de fick gå loss ordentligt och jag tror och hoppas på att de är ett ställe vi kommer hinna besöka igen innan allvaret börjar! Kul för både oss och barnen att se något annat. 
 
Nu har jag städning på schemat, passar på att roa mig som mest när Hilda sover! Hade inte orkat bry mig om det inte vore för Hildas kalas vi ska ha på fredag!
 
Sköt om er allihopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0