Kalashelg

 

 
I helgen firades både Hilda och Fredrik. Hilda var den som stod i centrum, inte så otippat kanske.. Hon fick då premiärsmaka både gräddtårta och vaniljbulle! Hon fick massa med bra presenter som t.ex fina kläder, bra badleksaker, en egen picknickkorg, dublo och många fina böcker! Hon sov endast en gång under dagen och fick en dip runt fikat men sen körde hon igång och var sitt rätta jag fram tills 22:30, då hon somnade i bilen på väg hem! Vi stannade kvar hos mamma och pappa och såg den BEDRÖVLIGA melodifestivalen, hur kunde Robin gå och vinna?! Helt ofattbart...Nog om det! Fredrik, som blir 30 kommande vecka, hade önskat sig presentkort till Bauhaus och det var det han fick, toppenbra! Så nu kommer han kunna köpa sin efterlängtade grill! :) Den presenten jag kämpat med under några månader var en signerad IFK Göteborgs tröja. Han blev mer än nöjd och impad över hur jag lyckats med det! Har mina kollegor på Göteborgskontoret på Folksam att tacka!!
 
I fredags hade Hilda ett minikalas och fick besök av Gustaf och Nisse och deras mammor från mammagruppen, som även de kom med toppenbra presenter, en bok och en supermysig stor handduk!
 
 
Så TACK alla inblandade för en toppenbra helg och för alla presenter!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0