Helg

Denna fredag rivstartade med en promenad med Lina och hennes Algot, sen brummade jag och Hilda hem till mina föräldrar, Hilda fick lunch och sedan gick vi till mammas dagis och lekte lite. Hilda ramlade och slog sig på näsan, munnen och tanden så de blödde, nångång måste de ju ske också! Sen gick vi tillbaka till mamma och pappa och satte igång bullbaket inför nästa vecka, 70 bullar blev resultatet! Festade till det och gjorde rosa pärlsocker.
 
 
Nästa vecka är fullspäckad, på måndag och/eller tisdag ska vi till öppna förskolan så Hilda får leka av sig. Sen på onsdag ska vi in till stan och äta lunch med några arbetskamrater, på torsdag är det 1-års kontroll och vaccindags på bvc och på fredag FYLLER HILDA 1 ÅR! Då kommer några mammor och deras barn på kalas hos oss! Sedan på lördag blir det dubbelkalas, både Hilda och Fredrik ska firas, han blir ju 30 den 12:e mars, så mina älsklingar fyller nära inpå varandra! :)
 
Nu ska jag avnjuta mammas goda middag!
 
Trevlig helg på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0