Aktiv

 
Andra kvällen i rad jag skriver några rader här. Anledningen är att Hilda sover och Fredrik jobbar kväll och jag är uttråkad och saknar någon att prata med, så tänkte att jag skriver av mig lite här så ni får läsa lite blajj också!
 
En sak som jag glömde när det gällde Hildas presenter är denna:
 
 
 
Fredrik kom hem med den kvällen innan hon fyllde år och nån vart gladare än vanligt! :)
 
 Hilda fick ju även massor av kläder när hon fyllde år men Kappahl har ÄNTLIGEN fått in de större storlekarna på Newbie, jag har väntat i månader på det! Tänkte gå spana imorgon och nåt litet plagg kanske jag hittar.. Har ju dessutom 25% på valfri vara, så jag tjänar ju på att shoppa då..  Typ! :D 
 
Jippi, fick ett nytt liv på candy crush, måste spela (beroende!) innan jag ska kolla på det nya programmet med Erik och Mackan!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Micha

Men ÅH! En sån fick Miranda också när hon blev ett år! Höftigt ;) Rääääzerbil ju! ;) Hon ser ut att älska den! <3

2013-03-16 @ 21:09:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0