Tillbaka

 
Då var jag tillbaka på jobbet igen efter en härlig semestervecka som innehöll en kryssning, en midsommarafton kombinerat med födelsedag samt massa häng me Hilda och slappande! Mycket nöjd med veckan som dessutom bjöd på fint väder så de bleka skinnet har fått lite sol på sig! Nu ska jag jobba ca 2 ½ vecka till innan den riktiga semestern tar sin början! Sen är de inte många veckors jobb innan inskolningen av Hilda börjar! Hej och hå!! :)
 
 
 
 
 
 
Ikväll är det äntligen dags för fotboll igen, AIK möter BP och nu är det läge för vinst kan jag känna. Inte sett en vinstmatch där än, bara förluster och oavgjorda matcher. Lyckas vi inte idag heller bär jag väl på nån förbannelse eller liknande.. Hänger på jobbet till 16 sen drar jag hem till lillebror och äter middag innan vi beger oss!
 
Ha en fin vecka! På återseende!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0