Sommar

 
Tittade ner i vår rabatt och wiola! Både jordgubbar och vinbär börjar komma. Jag var såklart tvungen att smaka en jordgubbe och Hilda som apar efter allt man gör var såklart inte sen att göra detsamma. Glad att jag hann fota innan för nu finns de inga röda kvar.. Matvrak till dotter man har! :)
 
 
 
 
Nästa helg ska vi ner till Karlsborg på nåt släktparty på Fredriks sida, sen åker vi vidare till Göteborg och bor på hotell 2 nätter. Vi skulle egentligen bo i nån campingstuga i Karlsborg utan vatten och toa, men jag kände att de inte riktigt håller med en liten, så vi bokade hotellrum den natten också! Varför inte lyxa till de när man vl har semester? :)
 
Men innan dess så ska vi denna helg ha en gammal barndomsvän till mig över till oss, hon tar med sig sin man och deras 2-åriga dotter så ska vi ha lite grillmys! :) Hoppas vädret är på vår sida!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0