Mysig kväll

 Igår när jag kom efter jobbet var jag själv, Fredrik och Hilda hade en heldag i Norrtälje. Tänkte vara hurtig och gå ut att springa men ångrade mig snabbt då himlen öppnade sig och det bara vräkte ner.. Parkerade i soffan under en filt men ca 1 timme senare plingar det på dörren där min syster står. Då hade hon vart hurtfia och sprungit från sig till oss och då kände jag att de va lika bra att ta på mig löparskorna så sprang vi tillsammans! Vi tog en stretchpaus vid vattnet. VAD JAG ÄLSKAR HÄSSELBY! Kolla så fint det är!!
 
 
 
4 dagars arbete kvar sen är jag ledig under nästa vecka! Ska bli skönt med ett litet break och kunna umgås mer med min familj!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0