Underbara sommar

 
 
 

Vi har en fantastisk sommar såhär långt. Vädret har vart kalas, strålande sol varje dag i 2 veckor, helt otroligt! Vi som var inne på att eventuellt hitta en sista minuten, men med i facit i hand så är jag glad att vi sparade dom pengarna! De vi har hunnit med hittills är häng på landet, besökt både Kolmården och Furuvik samt bara njutit av solstrålarna på altanen och badat poolen! Nu i helgen ska Hilda åka med sin mormor och morfar ner till en stuga i Kalmar-trakten, jag och Fredrik ansluter dit på måndag, först ska vi ha lite kvalitéstid i Göteborg och då bla gå på fotboll som Fredrik längtat så mycket efter! :) Sedan blir det avkoppling där i några dagar, beroende på vädret får vi se vad vi gör! När vi kommer hem är de min tur att gå på fotboll och sedan har jag bara 1 semestervecka kvar, vad vi gör då är oklart!
 
Ett liten blandning av vår sommar hittills i bilder:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0