Helgen

Då har även denna helg passerat apfort! Tycker vi går och lägger oss på fredags kväll och vips, så är det söndagkväll.. Men de är kanske ett tecken på att man har roligt eftersom tiden går fort. Vi har mest städat och röjt i helgen, vi kommer knappt in på vår vind längre.. Hur mycke skit kan man samla på sig undrar jag? Jaja, så är det!
 
Hilda har helt plötsligt börjat gå med gåvagnen, och hon tycker det är superskoj och hon verkar mer än nöjd över att kunna ta sig framåt gåendes, duktig tjej! Ska bli spännande och se om hon går innan sin 1-års dag eller inte! Sen håller hon på och muppar sig och sträcker upp båda armarna och spänner händerna och skrattar.. Baby-power säger vi och hon gör det om och om igen! Tokfia! :)

 
Imorn kommer hem homestyling-tjej över för att ge tips och råd inför fotograferingen! Visst förstår vi att vi ska rensa bort Hildas säng, skötbord, hennes lekhörna mm men hon har säkert några andra heta tips! Efter det åker jag och Hilda till mina föräldrar och hälsar på, de ska stänga av vattnet här hemma under dagen och då blir det lite svårt att bo här..
 
Juste, lirar ni wordfued eller ruzzle, adda mig!! Sök på beatriceskyttberg och beaskyttberg så hittar ni mig! :)
 
Hörs!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0