Heldag i Fruängen

Vi rivstartade dagen hos doktorn på bvc, 8:00 va vi där, alldeles för tidigt om ni frågar mig.. Men det var dags för 10 månaders kontroll och Hilda gick igenom besiktningen galant! Sen åkte jag och Hilda till Camilla i Fruängen, och kom nyligen hem! Så en riktigt mysig heldag har vi haft. Ätit gott, gått på långpromenad och haft tid för massa massa nödvändigt skitsnack!! :)
 
DOCK när jag var där så missade vi sångstunden på öppna förskolan idag, och Vickan hade tydligen vart där med Estelle. Attans! De hade vart nåt att berätta för Hildisen när hon blir större att hon lekt med prinsessan..
 
Imorn ska jag eventuellt träffa några från mammagruppen och på kvällen ska vi på middag och spelkväll hos min bror och hans sambo!
 
Nu till helgen blir det storstädning, rensning och sånt skoj! Nästa vecka blir det plåtning av lägenheten!
 
Tjohej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0