2013

 
 
Nyår firades med god mat och trevligt sällskap! Det var kul att se hur bra Hilda och Ellie kunde leka redan nu, trots att Ellie är 7 månader äldre! :) Hilda sov fram till ca 23 och då kände vi att de inte va läge att försöka få henne att somna om me tanke på att de snart därefter skulle börja smälla ordentligt, hon fick se smällarna med oss, sedan somnade både hon och jag.. woopsi!
 
Idag startade vi dagen med en långpromenad med en mamma och hennes son, sedan kom Camilla över på lunch och nu gick hon en snabbis till frisören, men kommer snart tillbaka och Hilda passar på att sova middag och jag tänkte skriva lite här!
 
Med betoning på lite.. Måste bara berätta om den fantastiskt roliga filmen Ted! Jag såg den och skrattade så jag grät, den måste ni se om ni inte sett den!!
 
 
Nej, hade inget spännande att komma på! Hörs en annan dag! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0