10 månader

Hilda är 10 månader idag! Lilla skrutt!
 
 
Snart börjar allvaret för mig.. Jag kanske ska gå in och gästspela lite på jobbet under några dagar i februari och mars men sen i april så ska jag börja jobba igen. Men om det blir heltid eller 2-3 dagar i veckan återstår att se.. Fredrik går ju på provanställning och vara pappaledig under hälften av den kanske inte är den bästa lösningen.. Vi får se hur det hela löser sig, men det ska bli kul att få lite vardag för mig igen. Älskar att vara hemma med Hilda men ibland saknar man de här sociala!
 
Ikväll ska en mäklare komma hit och värdera vår lägenhet, sen får vi se hur vi går vidare.. Om vi lägger ut den inom kort och ser vad vi får för den och kan leta efter nytt boende därefter! Vi trivs så himla bra i Solna så varför flytta? En 3:a skulle duga gått och väl, då kan vi passa på att spara pengar för större boende längre fram. Just nu är vi inte i behov av gräsmatta, vitt staket och massa extra kvadrat och dessutom flytta bort från Solna.. Näee.. Vi håller oss här ett tag till! :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0