Snyft

Då var det dags att gå tillbaka till jobbet imorgon. Har vart cool hela veckan och sagt att de inte kommer bli några problem men idag har jag vart nära till gråt flera gånger. Mes. Hon är ju trygg och kommer ha roligt med sin pappa, de vet jag ju!
 
Påsken som jag trodde skulle bli en lugn historia blev tvärtom, vi har inte vart hemma alls, sovit hos mina föräldrar och hos Fredriks föräldrar. Hunnit träffa släkt och vänner. Önskar vi haft mer tid att träffat ännu mer vänner men de får vi ta senare under våren! :)
 
AIK hade idag sin bortapremiär i fotboll, den sågs hos mina föräldrar där även brorsan och Elin va. Min bror drar till Bali i 3,5 vecka så de va kul att hinna träffa han innan han drar! AIK spelade 2-2 borta mot Elfsborg och de är jag nöjd med. Trots att AIK tappade ledningen 2 gånger! Nu är det omladdning tills på söndag då de är hemmapremiär!!!!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0