Gräsänka

Sitter hemma själv med flyttkartongerna som sällskap. Hilda har 40 graders feber och sover medans Fredrik är ute med jobbet och har det trevligt! Imorn ska Fredrik hänga med sin barndomskompris som kommer ner från Skellefteå så imornkväll blir jag och Hilda själva igen! Hoppas hon mår bättre då så vi kan leka lite, idag har hon bara legat på min mage och sovit sen jag kom hem. Väldans gosigt men saknar min glada och pigga tjej!
 
För er som undrar hur de är att vara tillbaka på jobbet efter mammaledighet så är de blandat! Man kommer in förvånadsvärt fort i det igen och det är kul att träffa kollegorna och få ha lyx som att tex äta varm lunch, men saknar lilldonnan här hemma.. Men det är bara vänja sig för om några månader ska hon tom in på dagis! Läskigt!
 
Helgen i övrigt kommer gå åt till att packa ner det sista, för nästa helg går flyttlasset! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0