Rubriktorka

Ytterligare en helg som bara rusat förbi! Man går och lägger sig fredag kväll och tjolahopp, så är det söndagkväll! Men de betyder väl att man har kul och hittar på saker eftersom tiden går så fort? Så ser jag det iallafall! :)
 
Kortfattat om vad vi hittat på denna helg! I fredags tog jag och Hilda en promenad med några mammor, det slutade med att jag gick hela vägen till Hässelby efter den promenaden, så ca 3 timmar senare var vi hos mamma och pappa. Lååång promenad på ca 1,5 mil! På lördagen åkte vi till Norrtälje, Fredrik och Hilda var hos Fredriks föräldrar medans jag va hos frissan! Sedan var det fika hos Tommy och Malin innan vi styrde hemmåt igen. Igår hade vi lite söndagsstädning på förmiddagen, på eftermiddagen hängde vi med mammor, pappor och barn en liten stund! Vädret va inte kalas för att sitta på en gräsmatta men va gjorde de när vi ändå hade de trevligt!? :) Efter det var det fotbollstajm, AIK kryssade borta mot Peking.. Jobbig match väntar mot Ellos på onsdag nu!
 
I veckan är det full fart, igen! Hittade x antal rabattkuponger i plånboken så när Hilda vaknat tänkte jag gå till Solna och se om jag kan hitta nåt skoj, ikväll ska vi på lägenhetsvisning och sen är det Göteborgs-derby på tv. Imorn, träff me mammor och barn och på kvällen blir det troligtvis middag med Lisa och Peter! På onsdag har jag endast fotboll inplaneat på kvällen och på torsdag är det mammadejt igen! Jag känner inte att jag har någon anledning att klaga på min mammaledighet! :)
 
 
 
Hilda är mer och mer rörlig om vi säger så! Behöver seriöst snart en lekhage! Bild nr 1 är väldigt mörk men hon har kilat fast sig mellan köksön och barstolen! Bild nr 2, härj-Hilda! Bild nr 3, lunch! Mums!! :) Bild nr 4, första tanden är på G och jag är såklart redo! Hon bet i min näsa igår och då kände jag något vasst där inne! Liten blir större.. :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0