Myspys dag!

Vilken mysig dag vi har haft!

 

Det började med öppet hus på en förskola Hilda står i kö till med 2 andra mammor och deras sötnötar! Efter det handlade vi lunch och gick hem till en av tjejerna så barnen fick leka av sig och att både vi och barnen fick mat i sig innan vi gick ut på en megapromenad! Vi avslutade med en fika i en park, höstsolen gassade så vi kunde inte annat än njuta! :)

 

Nu ligger jag hemma i soffan och känner mig jättedegig av all frisk luft, Hilda fick lite banan innan hon tokdäckade i sin säng! Så nu inväntar jag Fredrik så vi kan ta tag i att laga middag innan det är avspark kl 19 för mitt kära AIK!

 

 
Hilda fick besök av en fjäril på mössan, den satt där en bra stund innan den flög iväg. Lägg märke till färgerna.. Måste va ett tecken :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0