Lalala

Morning alla pigga och glada!
 
Hilda sov 7 timmar i sträck inatt! Yeay! Med risk för att låta negativ så var det enda dumma att hon somnade vid 20 vilket innebär att hon vaknade vid 3.. Men ändå, med lite käk och 2 (!) torra blöjor senare så sov hon gott tills kl 7:30 då pappa Fredriks väckarklocka härjade! Men hon verkar må bättre, redan igår var det skillnad så nu lever jag på hoppet att den kinkiga Hilda bara var på besök för den dagen! :)
 
Idag tänkte jag gå till Solna C och leta efter en klänning till de stundade bröllopet mellan Tommy och Malin! Vart helt inställd på vad Hilda ska ha för kläder, vad vi skulle köpa för present mm.. Sen slog de mig att jag kanske ska ha nåt festligt på mig. Mina sommarklänningar som hänger i garderoben känns inte riktigt rätt att ha på sig i slutet av oktober. Dessvärre är de inte himla lätt att prova kläder när man har barnvagn med sig, så får reka lite idag!


Kommentarer
Maria

Men Hej ! Det låter som tänderna är på gång. Det är ju väldigt likt förkylning. Det där har jag varit med om .....hoppas det blir bättre snart ! Låt henne bita på en bit ring v gummi, eller har man inte sånt nuförtiden ! ? Kram till er båda, från Maria

2012-09-14 @ 15:50:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0