Kinkig Hilda

Oj vilken natt och vilken dag! Hilda har inte sammarbetat med mig alls.. Hon vaknade vid 3 inatt och var tokpigg, försökte ge henne matkoma med en flaska ersättning och satte igång hennes speldosa, de funkade till kl 05:30, då gick jag upp med henne. Hennes näsa rann och hon hostade, så jag hängde på låset till apoteket idag! Först in var jag också och ute med mina saker mindre än 2 minuter senare! Tempo kallas det!
 
 Så under dagen har Hilda inte alls vart sig själv, gnällig, kinkig och trött men hon har inte kunnat somna! Gick ut och gick i 2 ½ timme och då sov hon lite iallafall. Ska trycka i henne en alvendon ikväll så hoppas jag att hon är sig själv och lite piggare imorn, för då är tanken att vi ska träffa mammagruppen och alla små knoddar! :)
 
Någon som vet vad detta kan bero på? Jag hoppas och ber till gud att de har med hennes förkylning att göra, alternativt att tänder är på G!
 
Ikväll blir det hämtmat och sedan slockna så fort tillfälle ges! Nu märker jag hur bortskämda vi varit med en sån snäll bebis, hon har knappt gråtit innan... *Peppar peppar*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0