Dagen före D..

=
 
Derby imorgon. Nervös. Magsår. Ångest. USCH! Hur kan man må så här pga att några ska sparka en boll.. De är så mycke uppsnack, favoritskap och munhugg hit och dit. Nu är att båda gängen är i form, jag är liiiite skeptisk till att AIK eventuellt kommer starta med Majstorovic i backlinjen, killen spelade 45 min häromdagen men innandess har han haft en lååång skadeperiod. Pallar han trycket? Skansen har ju 2 bra lirare på topp! Fyfyfyfyyy!! Men, går de åt pipan.. Ok, AIK är vidare i Europa, de är inte dom + att jag får komma hem till min Hilda och gosa!
 
<3
 
Idag ska vi bege oss till lite shoppingcentrum, jag vill shoppa röven av mig! Knappt handlat nå nya kläder sen.. hmm.. Mammakläderna när jag var gravid räknas inte.. Så de har gått över 1 år! Visst, nåt tråkplagg hit och dit men nu känner jag att jag vill ha en ny garderob! De kommer troligtvis sluta me att jag kommer hem med ett gäng tofsar och hårklämmor medans Fredrik har x antal påsar med sig.. De är så de brukar sluta när jag är på shoppinghumör! Nu ska jag underhålla min pratkvarn till dotter innan vi ska gå in och väcka Fredrik!
 
Hilda by night i olka sköna ställningar
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0