3 underbara 0!!!!!

Phuuuuuuuuuuuuuuu!! Vilken match!! Herre min gud!
Jag som tvekade om Majstorovic, fy mig! Han var stark och hade sjukt mycke pondus! Kändes stabilt hela vägen!
 
Men de tog ju ett tag innan matchen va över. Va där vid 13-tiden, matchen skulle börjat 14:00, men strul me kollektivtrafiken gjorde att folk inte kom till Solna så matchen började 14:30. AIK var utspelade första 10 (kanske 20) och jag hade tankar om att de här kommer bli jobbigt! AIK vaknade till liv och tog över mer och mer i slutet på första halvlek. I paus vet jag inte vad som hände men de va ett helt annat lag som kom ut på banan och de gjorde 3 (!!) -  0!! Herreguuuuuuuuuud så lovely! AIK har inte vunnit över DIF sen 2009 och nu, i sista derbyt på Råsunda inför storpublik, vinner de och de äger matchen (iallafall i andra halvlek)! Ojoj! Måste få skriva av mig min lycka!!!!!
 
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!!!!!!!!!!! Nu ska jag försöka se reprisen och sen natta Hilda innan jag kommer själv somna gott!
 
Lite bilder från matchen!
 
 
   


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0