Morgonpigga!

Jahapp, 05:45 tyckte Hilda att de va dags att gå upp idag. Har en smärtgräns att innan kl 6 vill jag gärna inte att vi går upp, men idag hade jag inget val. Inget dög för damen förutom att komma ut och rulla runt på lekmattan, så nu med lite frukost i magen känner jag mig som en människa! Måste tacka tv4 att de valt att ha Peter Jihde och Tilde De Paula som programledare på mornarna, de är grymma!
 
Inte berättat om Hildas premiär på Råsunda, den gick kanon för hennes del, usel för AIK´s del (torsk me 0-1 och målet kom på övertid, så hejdå guldet.) Jag trodde med lite tur att vi skulle få se en halvlek innan hon tröttnade, men vi satt kvar hela matchen och hon tjoade och lät, så hon blir ett tillskott till AIK-klacken om några år! :)
 
 
Veckan är relativt lugn, va på sånsstund i måndags, igår blev de en promenad med en tjej från mammagruppen och på fredag är vi några som ska gå på underbara barn-mässan! Om ni inte förstått de så är jag evigt tacksam till att jag fått en så himla bra mammagrupp med många härliga tjejer och bebisar att umgås med! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0