Helgen

 
Jag och Fredrik lyxade till det med lite egen tid och bio igår, mina föräldrar var barnvakter! TACK! Vi såg Hypnotisören! Jag läste boken för nåt år sen och jag gillade filmen! Så är nöjd! :) Efter bion drog Fredrik till min bror och lirade poker, så jag och Hilda hängde hemma hos mina föräldrar och sov över till idag söndag! När Fredrik vaknar så styr han kosan hitåt och då ska vi iväg och kolla ny bilbarnsstol till Hilda. Den verkar gå på mellan 2500-3500:-, tack för det lixom... Jag trodde hon kunde sitta i den här stolen längre men hon är så lång så fossningarna kommer utanför, så bara gilla läget! :)
 
Imorn blir det dejt med Annelie, hon ska ha barn om bara någon vecka så vi ska luncha tillsammans! Himlans kul!!
 
Tjohej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0