Happy

 
Stort grattis till ditt nya jobb älskling!! Efter en del hattande fram och tillbaka på olika jobb har du äntligen fått ett du verkligen velat ha! Så glad för din skull! Av 200 sökande så fick du det!! Tom jag blir lite stolt!! :)
 
Gullnosarna imorse!
 
Vilken dag, känns som att jag hunnit me massor och klockan är bara 13! Började med en promenad till ica imorse för lite nödvändig shopping, sedan blev det en promenad till med en i mammagruppen på 2 timmar, så sammanlagt har jag vart ute och halkat runt på isgatorna i 3 timmar idag. Kände mig delvis som en pensionär som stapplade mig fram eller som Bambi på hal is.. Skönt att komma ut när de är så härligt väder!!
 
Ni som vill ha lite Hilda-updates, här kommer det. Hon satte sig upp själv från liggande igår och hon ålar/studsar/hasar sig framåt, hon har stått i krypställning i ca 1 månad men hon får inte ihop de där med att röra ben och armar samtidigt! Lika glad är jag för de för när hon väl börjar me de blir de ännu mer full fart här hemma! Hon snackar och säger "mamamamama" och "papapapapa". Gullunge!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0