Gaaah

Måste få skriva av mig!!
Blir så less! Hela facebook skriver "ja, jippi, hurra" mm mm efter matchen och jag blir så less! Helt plötsligt är ALLA intresserade, hade de gått åt pipan hade inte en käft skirivit nånting! Jag är så anti landslaget!! Visst, jättekul att de gjorde 4 mål, lite dumt att släppa in 4 bara! Och aftonbladet.."tidernas vändning" Nja! För det första är det ingen vändning! Isåfall gjorde AIK en vändning när de låg under i ett derby me 3-0 och gör 3 mål under matchens sista 12 minuter! DÄR snackar vi isåfall! Nu lär folk vilja kröna zlatan till kung eller nåt! Snark!!!
Bragd och vändning snackas det om som sagt? Men de är väl ändå när man vinner något? Upphämntning kan jag köpa.. Nej.. Att följa landslaget på plats innebär att sitta (!) i 90 minuter, klappa och sjunga "sverige, sverige". De kan hända att "vågen" går några varv inne på arenan också.. Wow! Vilket party och vilken stämning! Fantastisk läktarkultur..
 
Den här "vändningen" betyder ingenting om de inte går vidare till VM. Vändningen AIK lyckades med i Moskva, totalt uträknade så går de ändå och VINNER, det kallas bragd. Då gällde det dessutom vinna eller försvinna, vi hade inga "klass-spelare", som zlatan anses vara, på topp direkt.. Visst, jag är väldigt partisk nu, men de tänker jag va!
 
Sååå, nu ska jag inte gnälla mer! :)
Goood natt!


Kommentarer
Cissi

Tycker nog att du är lite väl grinig nu va:). Och lirte väl mycket AIK:are oxå. Landslagsfotboll är mycket roligare än när AIK spelar.......hatar du mig nu, Bea? Kraaaaaaam

2012-10-17 @ 14:11:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0