Fjärilshuset!

Jag, Fredrik, Hilda, min bror Simon och hans flickvän Elin var igår på fjärilshuset. Tror inte jag vart där på ca 20 år, så de va lite kul att gå där en stund! Efter det tog vi en liten promenad i Hagaparken! Tog lite fina bilder!
 
 
 
 
 
 
Idag smäller det!! Hilda ska få gå på Råsunda! MEN, kom på att man kanske inte kan ha barnvagn med in? De är ju ändå en familjeläktare vi ska sitta på.. Hmm.. Googlade och hittade några fjantiga ordningsregler på svff´s hemsida och där står de att man ska undvika att ta med barnvagn på arenor men har för mig att jag sett barnvagnar stå längst ner vid staketet på Råsunda iallafall.. Vi får väl chansa, går det inte får Fredrik gå hem med Hilda och jag går bort till Norra där jag annars brukar stå.
 
Tudeluuu!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0