TGIF

 
Thank god it´s friday helt enkelt! Fredrik jobbar dessutom bara till klockan 13 idag, party party! Vi åker direkt vidare till Norrtälje och hälsar på hans föräldrar, men åker sedan hem ikväll igen så vi har heeela lördag och söndag kvar! På söndag ska jag visserligen på den sista allsvenska matchen på Råsunda, NÅGONSIN! Som jag skrev tidigare i veckan har Malmö ett bra läge att tyvärr ta guld, det försämrades lite igår! AIK behöver vinna för att kunna ta 3:e platsen, kommer bli en spännande dag för oss fotbollsälskare!
 
 
Hilda är en morgonpigg filur, gör inte mig nånting, man får ut så mycket av dagarna om man går upp i tid! Så imorse rivstartade hon med ett bad, för att sedan glupska i sig frukosten, krypa runt och nu har hon däckat i sin säng, trots att grannen renoverar badrummet och allt borrande gör mig tokig. Skönt att hon inte bryr sig! Kolla in lårvecken på bilden, GOOOOS!!!
 
Ha en fin helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0