Snö!

 
 
 
 
Yey! Så himla trevligt med lite snö, de blir så mycket ljusare och trevligare, de blir ju för tusan mörkt runt 15-tiden nu..Så jag är en av de få positivt inställda till snön! :)
 
Igår var jag och Hilda på besök hos Annelie och hennes lilla Adam! SÅ liten och SÅ söt! Gosunge!! Svårt att förstå att Hilda en gång varit så liten.. Mys mys!!
 
Fredrik är ledig idag och imorn och idag har vi vart och shoppat julklappar, jag är klar! Nu ska allt bara slås in.. Imorn på kvällen ska jag ut och äta med jobbet, ska bli trevligt! Tror det var en libanesisk restaurang vi skulle äta på, valt nån rätt med 16 olika smaka-på-rätter! Spännande! :)
 
 
Är hemma hos mamma och pappa i Hässelby och nu ska vi ut med Hilda som ska få känna på snön för första gången! :) Kanske gräva fram nån gammal pulka hon kan få åka i utför backen på tomten!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0