.

 
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslagsfotboll/landslaget/article15778181.ab
 
Λ
I
I
 
Jag var som sagt inte på plats och jag såg endast delar av matchen i brist på annat på TV, men var de pappgubbar på läktarn? Man hörde den hese Hamrén stå skrika direktiv åt spelarna. Som artikeln ovanför säger, passion går inte att köpa! Som jag sagt så många gånger, de är inget drag på läktarna på landskamper och då tycker inte jag att de är värt att gå, Visst, nu finns det säkert vissa som tycker att de va grym stämning igår, de kanske bara har andra landskamper att jämföra med. Testa att gå på en allsvensk match där de finns en klack - AIK, Dif, Bajen.. ja välj själva! Där är de drag och de tillhör fotbollen, enligt mig! Men alla är vi olika! :) Sen har jag aldrig sagt att Zlatan är dålig, gillar inte han som person! Kul för dig att du gjorde 4 mål igår och säkert kommande "årets mål"..
 
Usch känner att jag blir mer och mer gnällig, de är inte jag, ska bättra mig. Skaffade twitter igår, jag hade inte mycket att göra, @beaskyttberg. Vet inte alls hur de fungerar eller hur pass aktiv jag kommer va där, kul att följa folk mer, de va min plan. De bästa va de som journalisten Laul skrev igår : "Men herregud, nu vill speakern att publiken ska öva på vågen i pausen: "Kom igen, engelsmännen också!" vrålar han. Vem agerar?  Nu varnade speakern för att publiken inte får göra pappersflygplan och kasta: "Det är jättemånga som fått dem i ögonen och gjort sig illa" " HUMOR! Om 1 vecka är det AIK-Napoli, förutsätter att de blir full satstning från både spelare och publik, nu ska vi säga farväl till vår borg...
 
Dags att ge både Hilda och mig själv frukost, sen vankas en långpromenad!!
 
:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0