Datorn är paj

Jag känner mig handikappad!! Vår dator strular och sammarbetar inte alls med oss.. Som tur är har jag utvalda bilder på Hilda sen hon kom på en usb-sticka annars hade jag aldrig förlåtit mig själv!! Fredrik ska försöka laga den annars tar vi den till en doktor! Himla typiskt nu när jag hade tänkt börja julhandla på nätet!
Tack snälla snälla Maria för de fina sockorna som kom på posten till Hilda idag! Du är för snäll! :)
Hilda har vart förkyld och lite febrig de senaste dagarna och under nätterna har jag och Fredrik jobbat i skift eftersom hon inte velat sova, men natten till idag var jag själv! Usch! Lillstumpan, hemskt när hon är sjuk.. Hon hostar och nyser och näsan den bara rinner! Håller tummarna för en bättre natt nu för imorn väntar tandhyginisten på bvc!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0