Bästa tiden!

Det är nu det är som bäst ute om ni frågar mig! Det är varmt, men ändå skön frisk luft, inte sådär kladdigt det kan kännas under sommaren. Alla träd, växter och blommor är i full blom och alla dofter är underbara! Sommaren i all ära men det här är ändå snäppet bättre!
 
Idag har jag städat här hemma, mina kära föräldrar var över på en fika och sen blev det en skön powerwalk med vagnen innan Fredrik kom hem från jobbet! Var hos min barnmorska i veckan och jag hade gått ner 20 kg (!). Såhär lite här jag inte vägt sen.. äh, de ska vi inte gå in på! Gravidmagen är kvar lite så har väl gått ner på andra ställen, och det kan man ju aldrig klaga över! Ändå tycker jag att jag äter mycke skräpmat men.. Amningen och de dagliga promenaderna kanske gör susen! :)


Nu i helgen ska Fredriks syster och familj komma över, min farmor firas, hon blir 100 år på söndag så då blir det kalas och Hilda kommer få träffa massa kusiner och kusinbarn! :)


 
Glad tjej när hon ligger på mage! <3

(Det borde finnas sport-läge på mobilkameror så man får skärpa på bilderna när hon rör sig i 180! :) )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0