2 månader! <3

20120508_082748 (MMS)

Stora tjejen som bara växer och växer! :) Imorn är det 2-månaders kontroll på bvc, vi får se hur hon ligger till där! Vi tycker att hon utvecklas nästan dagligen! Juste, för tillfället har vi inget internet hemma så får blogga via mms, de är därför de ser så fult ut.. Ikväll är det dags för sista hemmaderbyt på Råsunda och de verkar bli runt 30000 pers! Hoppas på grym stämning! Känslan innan är en blandning mellan illamående och förhoppning! För 1 år sen hade jag mått psykiskt dåligt om det blir förlust ikväll men nu känner jag att jag får komma hem till min underbara familj och så är allting glömt! :) Fredrik får va hemma med Hildisen och heja! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0