Wohoo

NU har vi internet igen! Känns som att man befunnit sig i stenåldern under några veckor..

Redan midsommarveckan, vad hände? Har ingen riktig sommarkänsla än! Vad har det varit, 1 veckas sol och värme? Icke godkänt!  Fredrik jobbar denna och nästa vecka sen har vi hela 5 veckor tillsammans i sommar! Det enda vi har planerat är en mysvecka i Skåne med Viktor, Ninni, Ellie, Lisa, Alice och Olle! Då hoppas vi på kalasväder så man kan hänga på skånes fantastiska stränder. Även Köpenhamns Zoo ska få ett besök från oss! :)

Nu i veckan så står besök på jobbet på schemat, men då ska Hilda må bra! Tanken är att jag även ska hälsa på min syster och hennes barn, men samma sak gäller där, Hilda måste må bra då. På onsdagkväll ska vi eventuellt till Norrtälje och kolla på AIK-Sundsvall, se lite RIKTIG fotboll! Jag är ju som känt inte lika intresserad av landslaget utan de är AIK som gäller för min del! :) 



Lillskruttan fick ju sina två första vaccinsprutor förra veckan. Hon fick ju sin lilla kris där på kvällen men även under veckan har hon vart lite småförkyld och mer gnällig än vanligt och sovit massor och ätit sämre.. Dumma vaccin! Det kan ioförsig vara någon utvecklingsfas hon går igenom men ändå, vill inte att hon ska träffa massa människor när hon redan är lite småsjuk.



Kommentarer
Karolin

Tack sötnos, det var grymt, vi måste ses snart! Stor kram

2012-06-20 @ 07:57:53
URL: http://locaonabeso.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0