Vilken pers

Ojoj, igår var det en tuff kväll! Nu menar jag inte fotbollsresultatet utan så som Hilda va. Hon fick 2 sprutor igår med vaccin i, barnmorskan sa att hon kunde bli febrig, gnällig och ledsen på kvällen! SÅ rätt hon hade. Herregud! I 40 minuter (kändes som en evighet så verkligen lider me er som haft kolikbarn) bara gallskrek hon. INGET dög! Inte ens bröstet ville hon ha, hon skrek sig hes och var het som en kamin. De hjälpte ju inte att jag blev kokhet och dyngsur av svett när jag höll i och försökte trösta henne... Usch, det var hemskt.. Sved i mammahjärtat! Inser verkligen hur bortskämda vi är med en så pass snäll bebis hittills!

Idag har hon sovit massor, nästan 4 timmar per gång så jag blev nästan rastlös, vilket var nåt nytt! Men nu ikväll så har hon blivit sig själv igen!! :)

   

Gullhjärtat!
PS. Kolla valkarna! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0