Nationaldagen!

Idag har vi vart riktigt effektiva, om man jämför med mina dagar då jag är själv hemma! :)
Det började med att vi åkte och inhandlade en födelsedagspresent till Ninni som fyller år på fredag. Sen strosade vi runt lite på outlet i Barkarby, men inte gjorde jag nå fynd inte.. Vidare hemmåt, tankade Hilda med mat och torr blöja, sen bar det av till Hagaparken för att spana in lite nationaldagsfirande, ingen höjdpunkt direkt men det var fint väder så det var trevligt ändå! :) Sen hem igen, ny tankning och torr blöja, sen hem till mina föräldrar på grillning och bygga ikea-bord. Sen lekte jag taxi, körde hem brorsan och hans tjej och sedan skjutsade jag Fredrik till bussen som tog han ut till Norrtälje.. Imorn ska han hjälpa sin pappa att bygga altan på landet, kommer bli himla stiligt! Jag valde att stanna kvar hos mamma och pappa och Hilda har precis somnat så snart väntar lite jordgubbar och glass innan jag ska få sällskap av John Blund.

Imorn ska vi hem till min farmors lägenhet och tömma den på lite saker, sen bär det av till Almunge och Lisa på kvällen! Treeevligt!! På fredag ska jag på ny mammadejt på dagen, sen på lördag ska Ninni firas och på söndag är det oklara planer!

Hej och hå vad skönt det va att skriva på ett tangentbord, vi har fortfarande inget internet hemma och skriva långa inlägg på mobilen tar evigheter!

Lite bilder från dagen! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0