Bla bla bla

Hej och hå, här var det torka! Sorry för det, Hilda kräver mer och mer av mig och hon vill gärna bli sysselsatt hela sin vakna tid, skruttan!! :)
 
Annars händer det inte apmycket, Fredrik jobbar sin sista vecka sen har han hela 5 veckors semester! Ska bli mysigt! :)  Jag roar mig me städning, plockning och diskning när Hilda sover, men idag har jag och några från min mammagrupp vart ute och gått i nästan 4 timmar, himlans trevligt! Imorn ska jag och pappa besöka min 100-åriga farmor och på torsdag är det mammadejt på bvc, där de bla ska pratas om vilken MAT vi kan ge våra bebisar! Stor grej!! :)
 
Hildas nya sovstil, helst ska hela filten va över ansiktet.. Aningens ljuskänslig! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0