1 år sen

DÅ fick vi reda på att jag hade ett litet liv i magen. Hade haft ömmande tuttar i någon vecka så jag gjorde ett test på morgonen och tadaaaa, det var ett plus! Kom ihåg att jag på kvällen satt och tittade på Vickans födelsedagsfirande på TV och var full av förväntan på att gå till barnmorskan ca 1 månad senare. Levde barnet? Var det ett friskt barn? NÄR skulle jag bli mamma? Vad jag fått höra via telefon var iallafall att det inte kan bli ett plus om jag inte var gravid, däremot kan det bli ett minus trots att man var gravid. Så gravid var jag, men hur pass långt gången jag var hade jag ingen aning om.. SÅ många frågor men inga svar, det var en lång månad vi hade framför oss!
 
Snart är det dags för Vickans födelsedagsfirande på TV och här är jag nu, 1 år senare med min lilla Hilda i sängen brevid!
 
<3 Min sötnos, mitt hjärta, mitt allt! <3
 
 
Hilda-glass var ett måste när vi idag var på American Car Show, Hilda passade utmärkt in med sin "rockabilly"frilla bland alla coola bilar! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0