Fy farao

Nu tänker jag tycka lite synd om mig själv! Fredrik har vart sjuk i några dagar och jag klarade mig bra från bacillerna, fram tills igår.. Hade ont i halsen under dagen men på kvällen fick jag hög feber och näsan bara rann och rann. Orkade varken äta eller dricka! Perfekta förhållanden när man är gravid.. Tänkte att jag skulle gå lägga mig i tid, men vad hjälpte det? Vaknat 3-4 gånger varje timme under hela natten. Frysit, svettats, frysit, svettats osv osv, varvat me att snyta mig plus att jag fick äran att gå på toa x antal gånger pga att lilltjejen i magen tror att min kissblåsa är nån form av klämleksak.
Usch, mår inge bra alls.. :(

Men, sålänge febern går ner och matlusten kommer tillbaka är planen att jag ska kunna gå tillbaka till jobbet på torsdag igen! Lite snoreri har ingen dött av iallafall så det kan jag jobba med! :)


Kommentarer
Ninni

Nooooo! fY! Inte vara sjuk på lördag bara ;P Krya på dej! Kram

2012-01-25 @ 11:53:04
URL: http://grindernatali.blogg.seli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0