50% sjukskriven

Efter morgonens besök hos barnmorskan blev jag vidareskickad till en läkare, de båda bedömde att mitt blodtryck ökat lite för mycket + nåt annat som jag inte minns. Det var ingen fara för varken mig eller barnet men jag är nu sjukskriven 50% fram tills det är dags. Det här är ett tecken på att jag verkligen måste tänka på att slappna av mer, vila när tillfälle ges och tänka mer på mig själv och på hur liten ska få det sista veckorna i magen! Är lite arbetsmyra av mig men får inse att jag inte orkar lika mycket som icke gravid...

Så hej Försäkringskassan, här kommer jag!! Kommer ropa på hjälp när alla papper därifrån ramlar ner i brevlådan, så var beredda alla vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0