Sista arbetsveckan!

Hjälp vad konstigt det känns! Endast 5 dagar kvar att jobba! Lillsnuttan är beräknad att komma om 3 veckor, men det kan ju lika bra bli om 5 veckor om jag går över tiden. Så det kan bli så att jag blir hemma i hela 4 veckor utan bebis.. Vi får se! Planen är att ta ut 1 mammadag i veckan och sen leva SNÅLT!

Är i övrigt inne på min 3:e förkylningsvecka, nu misstänker jag att jag hostat sönder ett revben, eller fått en spricka i det. Varje gång jag hostar eller nyser hugger det till ordentligt på ena sidan.. Kan heller inte ligga och sova på den sidan nu! Känner mig jättebesvärlig! :(

Men utöver de så mår jag bra! Helgen var trevlig, först fotboll i lördags och sen tacomiddag me Victor och Ninni på kvällen! Himlans mys! Deras lilla Ellie är redan 6 månader, tyckte hon nyss kom.. De går fort! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0