Dumbom!

Fråga 1 - Varför sänder de program på tv om mardrömsförlossningar?
Fråga 2 - Varför tittar jag på det?!?!?!
Smart, ibland blir jag riktigt stolt över mig själv.. Nu är jag rädd på riktigt! Vet att ingen förlossning är den andra lik men HJÄLP och AJ!!! Men försöker ändå tänka på att föda är det mest naturliga som finns, folk har fött sen stenåldern och barnmorskorna vet vad de sysslar med, de är deras jobb för tusan! Dessa tankar va nog ändå tvugna att komma nångång! Men de blir mer och mer verkligt, de är ju nära nu! :)

Annars har dagen vart bra! Fredrik kom hem redan ikväll istället för imornkväll, mycket uppskattat! :) Va hos barnmorskan tidigare under dagen och allt såg så bra ut så, hade t.o.m gått ner ett halvt kilo! High five!

På lördag mina damer och herrar, då smäller det! Första träningsmatchen för säsongen på hemmaplan, AIK-Norrköping - Skytteholm kl 13:00!




Hej vårkänslor, trevligt att träffas i år igen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0