Morsning

 
Då var vi tillbaka i Solna sen i fredags! Kändes skönt att bo i hus i en vecka, det jag inte kommer sakna är det eviga skottandet! Nu är det endast dagar kvar till jul och jag bara går och väntar, som ett barn tror jag. Mysigt ska det bli iallafall! I söndags åkte vi till Hässelby igen för att hjälpa mamma och pappa med att hämta och pynta gran, vi fick den i nät så man visste inte hur den såg ut men det blev en riktigt fin och tät Kalle Anka julgran! :)
 
Igår var jag och Hilda och några andra mammor från mammagruppen på öppna förskolan och lät barnen se något annat än oss mammor och de fick leka med lite andra leksaker! Va jättekul att träffa tjejerna igen, va ju så isolerad förra veckan då jag inte hade någon att umgås med på dagarna! Vi ska eventuellt ses imorn igen då de är julavslutning på öppna förskolan med lite fika och sedan skulle det sjungas julsånger. Jag hoppas att jag och Hilda kan gå. Vi ska först till banken och förhoppningsvis få lite bättre deal nu när Fredrik är bank-anställd, vi ska vara där 10 och avslutningen börjar vid 12.. Får se Hildas humör och mat- och sovtider under dagen. Annars är det inte mycke action i veckan!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0