Lite uttråkad

 
Det är inget jättefantastiskt väder ute när det snöar och blåser, och att gå ut och gå själv då lockar inte.. Men jag blir så seg av att bara sitta inne, dilemma! Hilda är inne i nån klängperiod, hon har somnat i min famn 2 dagar i rad, hur mysigt som helst, de har hon inte gjort sen hon var spädis! Men annars vill hon helst vara uppe i famnen och att vi ska gå omkring, sitta still och leka under en längre tid är inte aktuellt. Så hejdå änglavingar!
 
Igårkväll såg vi klart Johan Falk filmen, diggar verkligen de filmerna och rekomenderar dom starkt om någon vill ha filmtips till i jul! Se dom i ordning bara! :)
 
Här lyckades jag ta några bilder när Hilda va på bra humör!
 
 
 
 
Börjar längta till julafton, tycker de ska bli riktigt mysigt att fira nu när jag själv har barn. Jag är inte så mycket för julen annars utan skulle kunna äta en pizza, julmat är inte min grej. Mest ledigheten jag uppskattat, men NU är de andra bullar. Ska bli kul med Hilda, hon kommer säkert uppskatta snörena och papprena mest men vad gör man! Jag har vart klar med mina julklappar sedan några veckor tillbaka. Vi ska fira hemma hos mamma och pappa, min syster med familj kommer över på förmiddagen men på kvällen åker de vidare. Sen ska vi ut till Norrtälje och Fredriks familj någon av de övriga dagarna och när vi ändå är i Norrtälje ska vi träffa Theres som är där över jul istället för hemma i Göteborg!
 
Nog med babblande för denna gång!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0