Insnöad

Hej och hå vad det snöar! Jag gillar snö men känner att det lixom räcker nu! Hoppas minusgraderna håller i sig så vi får en vit jul!
 
Natten var inte kalasbra kan jag väl säga, trodde att Hilda skulle "sova ikapp" de hon inte sov inatt nu under dagen, men nej nej.. Hon har vägrat att sova, fått söva henne vaggandes i vagnen.. Hopplöst, inget annat har dugit. Hon brukar vakna runt 15-tiden och sen va vaken till kvällen, men hon somnade nyss och jag har en känsla av att hon kommer sova längre än till 15. Ikväll var tanken att jag och Hilda skulle va hos mamma och pappa, de ska åka utomlands imorgon bitti, om nu planet går. Fredrik ska på julfest med jobbet och det är inte sketakul att va ensam en heeel dag! Men, de är inte riktigt läge att köra bil! Pappa skulle hämtat oss under dagen men vi får se om han tar sig hit senare i eftermiddag eller kväll! Vore skönt med lite miljöombyte. Tanken är att vi ska bo där under veckan de är borta, för nu ska de börja med stammarna i våra badrum så vi kommer inte kunna gå på toa eller duscha i lägenheten, utan nere i nån bunker på gården, så nej tack! Vi flyr Solna helt enkelt! Men om det blir idag eller imorgon det återstår att se!
 
 
Det har tom kommit snö emellan ett av våra fönster, känns lite halvjobbigt.. Men de är ett problem jag inte orkar ta tag i nu! Nu när Hilda sover tänker jag försöka hitta nåt skoj/vettigt att strötitta på på tv, disney junior har vart på sen 7:30 imorse..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0