Helgen i bilder

 
 
Ytterligare en helg till historien! Tyckte vi hann med rätt mycket! I lördags var jag först hos frissan i Norrtälje, sedan hem för att förbereda middagen tillsammans med Lisa, Peter och deras 3 barn! Vart supermysigt, alldeles förlänge sedan vi träffade dom! Vi hade dessutom årets glöggpremiär! Igår söndag hade vi en slappardag, men vi tog oss ut i kylan för en liten promenad och lekstund i parken iallafall! På kvällen skulle vi kolla på den sista Johan Falk-filmen, men hela filmen fungerade inte så vi har kanske 30 min kvar att se! Hyfsat irriterande! Får se om vi lyckas se resten ikväll!
 
Idag hade jag tänkt ut och gå, de såg ut att bli fint väder, men de ändras snabbt och nu öser snön ner plus att Fredrik sa att jag hade lite att skotta på uppfarten igen! FANTASTISKT att bo i hus, verkligen! Får se om vi avvaktar till eftermiddagen med promenaden! Hilda har i annat fall sin gåbil här som hon älskar att hoppa och tokköra runt i!
 
Får nästan dagliga sms från mamma och pappa att de har det soligt, varmt och alldeles underbart! Unnar dom det!
 
Tjoflöjt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0