Hässelby-häng

 
Nu är vi i Hässelby! Finally! Lyx med villa och massa massa plats, mindre kul med snöskottning... Trots att pappa plogat och skottat uppfarten x antal gånger innan de åkte så hade den blivit inplogad igen, så det var bara börja skotta innan vi ens kunde köra in bilen! Samtidigt som jag gör det får man ett sms från mamma där hon skriver att de ligger och solar. Pang, de kallar jag som en smäll i ansiktet!
 
Idag har jag och Hilda redan vart ute på en promenad, men de blir en till när jag ska gå bort till Regina, min gamla lärare, som vi ska fika hos senare i eftermiddag! Så mycket roligare att gå på andra ställen än Solna, känns som att man kan varenda gatuhörn där..
 
Nu ser jag att solen är på väg att kika fram! Hässelby villastad ligger längst med vattnet så ska nog förlänga promenaden och gå ut redan nu!
 
Ha en fin helg allihopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0