Avis

 
Snart så landar mina föräldrar i paradiset, eller Sal, som är en av Kap Verdes fantastiska öar. Inte vart där men googlat och sett bilder samt hört folk som vart där, ska va finare och mer exotiskt än Thailand. Ett av mina drömresemål jag bara ska åka till, så jag hoppas verkligen de tycker att de är bra, jag som peppade att de skulle åka dit istället för till någon kanarieö. Fredrik har en app på sin ipad där jag följt deras plan sen de startare på arlanda imorse, kollat då och då under dagen och sett hur de färdats! Lite häftigt! )
 
Jag är kvar i Solna, kom aldrig till Hässelby igår men vi åker ut idag så fort Fredrik är hemma från jobbet! Imorn ska jag och Hilda på fika hos min favoritlärare jag hade på mellanstadiet, sprang på henne sist jag var i Hässelby och då bestämde vi träff! Ska bli så himla mysigt!!! På lördag ska vi till Norrtälje på dagen, jag ska till frissan och sedan på kvällen ska vi ha Lisa, Peter och deras 3 kids på besök! Mysfaktorn är hööög!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0