Tjolahopp

Då var begravningen för farmor över. Den var mycket fin och gick väl så pass bra en begravning kan, Hilda var trött men skötte sig bra i kyrkan och somnade direkt hon fick komma i vagnen. Jag ärvde farmor och farfars vigselringar och jag lämnade ju in de hos en guldsmed för att gjuta ihop dom och här är nu bildbeviset! Ett fint minne tycker jag istället för att den bara hamnar i nån låda! 
 
  
 
Igårkväll var det kaos i Solna, de va match på Råsunda och ca 33.000 var på plats, vilket innebär MYCKE mer bilar än vanligt. Vi åt middag och sen tog vi en promenad bort till ståhejjet och tittade på allt folk. :)
 
 
Nu i helgen ska Fredrik på 2 kräftskivor, jag håller mig på annat håll, han ska ut till Norrtälje på fredag redan och jag känner inte för att åka buss ut dagen efter, så jag smider planer på att hitta på nåt annat! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0